låt det bara komma

Hejsan alla underbara läsare!
Idag har jag varit iskolan och vi fick skjuts eftersom att vädret var helt kass, jag vet inte vad som hände, men tillbaka till skolan och tillbaka till det gamla tråkiga vädret.. Allt var så himla bra på lovet, solen sken så mycket så jag knappt kunde vara ute, och nu så får man gå i tjocktröja, hur kul är inte de. Men nu så har jag bloggat på mina andra bloggar och nu tänkte jag blogga i denna fina blogg. Ikväll så tänkte jag göra lite glass och goda frukter till, men då finns det ju inga såklart.. typiskt mej! Nu tänkte jag ta och göra mig iordning till kvällen, och sen se om det är något roligt på tv:n.



ph: en av de bästa dagarna i mitt liv.

kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0