vad hände med vädret?

Hejsan! Idag har det inte hänt något speciellt, skolan var tråkig och ovanligt lång? tisdagar och onsdagar är värst. Efter skolan åkte jag & mamma och hälsade på min lilla mormor. Var där i ungefär en timma sen åkte vi hem igen. När vi varit hemma ett tag så kommer pappa hem ifrån jobbet, så vi satt och snackade lite. Hela tiden satt jag och tänkte på vad som hände med vädret? Det har ju varit jätte kallt idag? Jag hade mjukisbyxor och tjocktröja. Hmm.. konstigt! Imorgon skulle det bli bättre stog det. Det hoppas vi på! Mer bloggning kommer nog ikväll av mig. Med lite bilder. Alltid roligt att kolla en blogg med mycket bilder!

kram L
ph: en solig dag i min trädgård. bilderna tagna av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0