nytt, fint och fräscht!

Äntligen, så har designen fallit på sin plats! Nu kommer vi börja blogga mer och det kommer bli mycket roligare att läsa den här bloggen. Vi hoppas iallafall att ni tycker det!
Idag har jag precis kommit hem ifrån Helsingborg. Har varit där med min familj & träffat endel av släkten. Haft otroligt mysigt, åkt över till Danmark och shoppat och lite annat. Stinisen är i Göteborg hos sin bror och dom har det säkert också jätte mysigt där borta! Har haft lite kontakt med henne under dagen och hon har också shoppat. Julia har varit i tisaren med sin familj och tagit årets första dopp. Har pratat med henne också och hon har det toppen i det underbara vädret! Men jag känner att jag måste träffa dom för det var allt för länge sen!
Och med denna underbara bild säger jag godnatt och taggar inför tävling imorgon!
Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0